Watermerk_Graph

Allen het Resultaat telt!

Laten we niet moeilijk doen: Als je mij inhuurt verwacht je resultaat. Zoals het aantal extra klanten per maand, een hoger orderbedrag per klant, de winststijging per kwartaal, etc. Afhankelijk van je wensen en de gestelde diagnose spreken we kengetallen af waar we op richten.

Er zijn in principe 8 basisdoelen. We kijken hoe jullie:

  1. Meer leads kunnen genereren
  2. via meer kanalen.
  3. Deze leads beter omzetten in potentiële klanten.
  4. Van potentiële klanten kopers maken
  5. die meer willen betalen.
  6. Klanten terug laten komen voor een herhaal-aankoop
  7. en vasthouden op de lange termijn.
  8. Nieuwe klanten krijgen via bestaande klanten.

Daar zijn 3 manieren van aanpak voor:

  • Pleister plakken = Direct effect. Geeft tijd om echte verbeteringen door te voeren.
  • Gipsverband = Als eerste je grootste probleem aanpakken. Dat geeft lucht om een behandelplan op te stellen.
  • Operatie = Pre-scan + Diagnose + Aanpak van de problemen.

Klik op een manier van aanpak voor meer informatie.

Wat je ook kiest, wie je ook om advies vraagt, pas op voor kwakzalvers!