ja JIJ

Kennismaken

Graag nodig ik je uit op het spreekuur. Bij jou op het bedrijf of bij mij op kantoor. Het gaat om een eerste kennismaking waarin

  • jij kijkt of ik de geschikte persoon ben.
  • ik kijk of ik iets voor jullie kan betekenen.

Op basis daarvan maak ik een behandelplan en kom met een voorstel. Dat voorstel is afhankelijk van:

  1. Wat je al doet aan marketing en verkoop.
  2. Hoe consequent je dat aanpakt.
  3. Het budget: Mijn voorstel heeft altijd een financiële kant, kosten én opbrengsten.

Wel of niet afspreken?

Ben jij een kleine of startende ondernemer met weinig geld en veel tijd? Dan ben ik NIET de juiste persoon voor jou. Ik raad je aan om je meer te verdiepen in marketing en sales en allereerst je eigen verkoper te worden. Investeer vooral je tijd! Als je geld uitgeeft om klanten binnen te halen kun je dat proces gaan verbeteren.

Als je minimaal € 500 kunt investeren in advies waardoor je bijvoorbeeld elke maand € 250 kunt besparen op je Adwords, dan wordt het interessant. Sta je elke week met een paginagrote advertentie in een (lokale) krant, dan is het helemaal interessant om je verkoopproces door te lichten. En hopelijk te automatiseren.

Kortom: Als je verwacht meer te kunnen besparen dan ik kost doe je een investering. Dan spreek ik graag met je af!

Voor grotere bedrijven met vertegenwoordigers of accountmanagers is het altijd interessant om jaarlijks je systemen door te lichten. Wat werkt wel, wat kan beter en wat vergeten we stiekem om te doen? Bekijk de informatie en neem vrijblijvend contact op.