Jan Kosters

Specialist

Ik ben bedrijvendokter zoals jij een huisarts hebt. Ik kan een diagnose stellen en je recept uitschrijven. Ik kan je symptomen vaststellen en een behandelplan uitwerken. Maar ik kan niet je website bouwen of je Adwords tot in detail perfectioneren. Daarvoor heb je specialisten die niets anders doen. Daar zal ik je naar doorverwijzen. Waarschijnlijk heb je ook al specialisten die dingen voor jou doen.

Wil je dat je huisarts een tumor uit je hersenen operatief verwijdert of ga je dan liever naar de chirurg op de afdeling neurologie? Precies!

Ik ken natuurlijk niet elke specialist persoonlijk, dus ik zal je helpen naar een goede te zoeken. Een die ik ken en jou op afstand kan helpen, of iemand bij jou in de buurt. Als het nodig is ga ik mee met het eerste gesprek om te kijken of de expert ons wel echt kan helpen. Want niet elke zelfbenoemde expert is een echte specialist…

Advies of Uitvoering?

De eerste stap is naar verbetering is het vaststellen van de problemen. Op basis daarvan geef ik je advies. Hoe uitgebreid dat advies is hangt af van jou.

Maar qua uitvoering is ook het een en ander mogelijk:

  • Ik kan de volledige implementatie van het advies voor je verzorgen. Je personeel kan blijven doen wat ze doen en jij ook!
  • Jullie kunnen de implementatie doen, ik kan teksten aanleveren. Denk aan je website, folders, flyers, telefoonscripts, etc.
  • Ik kan tijdelijk je accountmanager of verkoper binnen- / buitendienst zijn.

We bepalen van tevoren wat er moet gebeuren en spreken een aantal uren af tegen een vast uurtarief. Je weet waar je aan toe bent en als iets klaar is zit je nergens aan vast.

In het geval van sales is een uurtarief in combinatie met een % van de omzet mogelijk.

Marketing operatie aan de slag